top of page

Beachside Yoga: Thorn Park Miami Beach Group

Public·116 members
Julian Ross
Julian Ross

Kakak Memadu Adek.mp4


Sy baru balik dr outstation.sudah seminggu kami x berjumpa.mmg rindu la sgt nk jumpa bakal tunang.asyik bervideo call je terseksa.xpuas nk live baru ada kenikmatannya.xsabar nk balik berjumpanya.rindu tonggengnya.kami merancang ke kl bersama utk membeli keperluan barang hr perkahwinan.sy dr airport naik teksi terus ke sogo tempat yang di janjikan.dia pula dtg dengan kereta bersama kakak nya.kami bertemu di depan sogo.pertama kali sy melihat kakaknya..usianya yg pernah di beritahu dia 45 thn.masih x berkahwin maklumlah wanita berkerjaya.muka hitam manis iras macam pelakon wanita dulu intan azura rasanya.pakaian pula pakai skirt kemeja butang xpasang abis selambak lurah nenen tersembul.dia berpesan tdo di rumahnya bila da selesai abis shoping.kami pon setuju je.sy pon bisik blh ke main mlm ni kt umah dia..dia tampar sy sabar la..katanya..huhu..lalu kakaknya balik semula ke opis utk sambung kerja.kami akan balik sendiri ke umah kakak naik lrt.kakak meninggalkan kunci rumah kepada adiknya..kami terus mencari barang yg perlu.hati sy da x fokus da nk cari barang..cuma ingat nk berjimak je.tunang sy lak pakai gaun skirt..cuma dapat meraba bontot je..penat betul kalau ikut pempuan shoping semua benda nk cuba.sy menyuruh beli bra yg jarang tu.untk tema mlm nanti.dia menyuruh sy memilihnya..da pilih sy amek 3 jenis bra.3 g string.1 baju tdo kelambu.sbb terlampau gersang beli pon bernafsu la.dia mahu mencuba bra yg sy pilih sy mengikutnya sekali sampai ke dalam. X sempat dia cuba sy da buka zip utk suh dia hisap sebab air da bertakung lma sgt dah..dia ketawa kt sy..tp dia masih memenuhi permintaan sy.dan pancut dlm mulut dia byk gak air mani sy anggaran 1 liter kot huhu..lega la sekejap..sudah selesai semuanya.kami naik lrt utk kerumah kakaknya yg terletak di wangsa maju.apabila sampai kakaknya pon sudah ada di rumah.sedang memasak utk kami mkn bersama..ngah masak pon seksi gila hanya pakai boxer ketat singlet berapron.terbayang sy adengan filem jepun lak.kakak menunjukan bilik utk berehat atau mana2 tempat pon blh tidur katanya..sudah selesai makan bersama.sy berehat dkt hall tgk tv.tunang sy pergi mandi kakak dia sudah selesai mandi dan duduk di sofa belakang sy.dia baring sambil tgk tv.mak..ai baju tdo dia setengah inci lg nk nampak puting tetek..boxex yg kecik nampak bentuk pepek dia.nampak bulu terkeluar dr boxer 2..geram lak sy nk sentuh.sy pon bg remote astro kt dia sy mau tdo jp.dan sy tertidur dpn tv.bila terjaga jam masa tu kul 1230.lampu x tutup tv terpasang..rupanya kakak pon tertidur gak atas sofa.punya buas tidur sampai terkeluar tetek sebelah dr celahan baju tdurnya.dah la terang mmg clear la..mmg bernafsu la tgk keadaan cam tu..nk je jolok kotey kt mulut dia..tp sy takut..sy pon tutup tv lampu dan ambilkan selimut tuk selimutkan kakak.kt situ dapat ambik kesempatan skit dpt la skit menggesel tangan kt tek dia.sy pon xtaw nk masuk bilik mana satu utk tidur.so cr tunang sy yg berada di bilik air sedang bercukur pepek.sy pon tegur la.pat skit syg x tahan da ni..syg pon sabar gak ni dia balas blk..sy bersiap sedia membuka baju dan seluar.sy bersiap sedia di katil dengan berbogel sorang diri..kote da lama keras menunggu dia siap bercukur.asyik je menunggu terbayang lak nen kakak dia.pelan2 sy gosok konek membayangkan asmara dgn kakak ipar..hampir terkeluar air..bila bersedia berasmara bersama tunang sy.sy sgt rakus terhadapnya semua secara spontan..mengerang kuat dibuatnya.silap kakak kt lua pon dengar.sy pon terlupa tu rumah org..selalu port di hotel je..tunang sy tahu apa yg sy mahukan di masa sy dlm kegersangan..semua benda dia buat dia akan menonggeng.sbb sy memang suka tgk dia menonggeng.di sebab kan x tahan sgt sy terus mendoggie dia bontot dia mmg penarik nafsu sy..kami berasmara mcm dlm hotel..dia mengerang mcm xda org lain dlm rumah tu.kami beraksi x lama sy telhpon pancut dalam pepeknya.kami tdo berbogel..xtaw la kakak dia buka bilik ke x sebab tdo mati x sedar ape2 dah.bangunje kakak sudah pergi kerja.kami teruskan aktiviti kami di ruang tamu di bilik kakak ada sofa mendoggie di sofa..sehingga kami puas.terbayang sejenak bila boleh dpt rs barang kakak.nk mulakan rs takut penat pikir kan jalan nk rs sek ngn kakak..tp sehingga kini sy x pernah lg main ngn kakak sbb sy x berani..bila perlu sy melancap bygkan dia je.




Kakak memadu adek.mp4


Download File: https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fgohhs.com%2F2uhBfe&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw0wPwvB4gWFrA7-cRmXUcYg



TK Kristen Yahya selalu mempunyai program Outing, salah satunya adalah kunjungan ke Taman Begonia Lembang. Kegiatan ini bertujuan untuk mengajak anak-anak mengenal langsung tentang macam-macam tanaman yang sudah diberikan melalui pengajaran di sekolah dengan tema Tanaman. Kali ini adalah kesempatan buat anak-anak TK A. Keceriaan dan rasa ingin tahu akan tanaman-tanaman yang ada disana terpancar dari wajah anak-anak saat mengunjungi Taman Begonia Lembang. Kegiatan ini berlangsung tanggal 13 Oktober 2017 kemarin. Anak-anak TK A didampingi oleh orang tua dan guru disambut hangat oleh kakak-kakak pemandu yang ada disana.


Di Taman Begonia, anak-anak diberikan pengetahuan tentang jenis-jenis tanaman yang ada disana. Dan kakak pemandu pun menjelaskan bahwa ternyata, bunga Begonia dapat dimakan. Anak-anak terkejut serta penasaran. Mereka pun segera mencicipinya. Berbagai ekspresi setelah memakan bunga tersebut terlihat di raut muka anak-anak. Setelah mendapatkan pengetahuan tentang tanaman-tanaman, anak-anak diajak oleh kakak pemandu untuk berkelilin dan belajar banyak hal. Anak-anak diberi kesempatan untuk belajar bercocok tanam di lahan Taman Begonia. Kemudian anak-anak juga diajak memanen beberapa sayuran seperti terung dan tomat cherry. Anak-anak terlihat sangat antusias dan gembira. Selain dapat beraktivitas di tempat baru bersama dengan teman-teman mereka, mereka juga membawa pulang ilmu dan pengalaman tentang tanaman, serta sayur-sayuran untuk dimasak mama dirumah. 041b061a72


About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page